سری جدید ایفون ۱۴

تغییر ساختار ایفون ۱۴

هر بار که اپا سری جدید گوشی‌ها یهوشمند خود را ارائه می‌دهد از قبل تغییراتی که قراراست اعمال کند را به کاربران و مشتاقان خود اعلام می کند. اخیرا اپل اعلام کرده است که از تیتانیوم برای آیفون 14 جهت تغییر قسمت فولاری ضد زنگ مدل‌های خود استفاده خواهد کرد. اما دلیل نوآوری در ساختار ایفون ۱۴ اپل چیست؟ اپل قصد دارد به سمت تیتانیوم برای آیفون های آینده حرکت کند و طبق نظر کارشناسان استفاده از تیتانیوم در ایفون ۱۴ ایده بسیار خوبی است. بهترین اپ استور ایرانی سیبانه تغییر ساختار ایفون ۱۴ را بررسی کرده است.

جدید ترین سری ایفون ۱۴

علت استفاده از تیتانیوم در ایفون ۱۴

شرکت اپل قبلاً از آن در Apple Card و Apple Watch Series 6 از قطعات تیتانیومی استفاده کرده است، اما مجبور شده است قیمت محصولات خود گران تر بکند. دلیل اصلی نوآوری در ساختار ایفون ۱۴ و سوئیچ، صرفه جویی در وزن محصولات اپل است. تیتانیوم یک عنصر بسیار قوی و قدرتمند است. اما مهم‌تر از قوی بودن، سبکی فوق العاده این فلز است. در نتیجه امکان دارد استفاده از تیتانیوم در ایفون ۱۴ عملکرد بهتری نسبت به فولاد ضد زنگ که بسیار سنگین‌تر است داشته باشد. البته این تنها دلیل تغییر ساختار ایفون ۱۴ و تعویض فولاد ضد زنگ نیست.

سری ایفون ۱۴

دلیل دیگر این شیفت شرکت اپل در سری جدید ایفون‌های خود می تواند ساخت شاسی نازک تر باشد. اپل ادعا دارد که کاربران با سبک شدن ایفون خود می‌توانند راحت‌تر از قبل با گوشی‌خود کار کنند. نوآوری در ساختار ایفون ۱۴ فضای داخلی آن را افزایش می‌دهد. فضای داخلی بیشتر به معنای فضای بیشتر برای باتری ها و تراشه ها است. با افزایش فضای قرار گیری باتری‌ها محل قرارگیری و گرد و غبار کاهش می‌یابد. همان‌طور که می‌دانید تراشه های سری A اپل خیلی حساس هستند و سریعا تحت تاثیر ذرات ریز و غبار قرار می گیرند. در نتیجه این حرکت اپل ممکن است طول عمر ایفون ۱۴ را افزایش یابد. 

ویژگی‌های تغییر ساختار ایفون ۱۴

-بکار بردن تیتانیوم بجای فولاد ضد زنگ

– کاهش وزن ایفون با استفاده از تیتانیوم در ایفون ۱۴

– افزایش قیمت

– افزایش استحکام محصولات جدید اپل  با نوآوری در ساختار ایفون ۱۴

– افزایش فضای داخلی

– بیشتر شدن محل برای قرار گیری باتری‌ها

-احتمال افزایش طول عمل ایفون ۱۴

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اپل، سیبانه را در اینستاگرام دنبال کنید :

اینستاگرام سیبانه

 

اپ استور ایرانی سیبانه ارايه دهنده نرم افزار‌های اورجینال و ایرانی با تضمین پایداری .

این هفته برنامه علی بابا برای ایفون   بسیار پربازدید بوده است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.