پابجی موبایل برای ایفون

پابچی برای ایفون

پابجی برای ایفون یکی از معروف ترین و غیر قابل پیش‌بینی‌ترین بازی های ios به شمار می رود. شما pubg برای ایفون را به صورت اول شخص بازی خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای بقای خود بجنگید و وسایل مورد نیاز برای ادامه زندگی خود را جمع آوری کنید. با دانلود پابچی برای iphone بازی خود را همراه با هم گروهی های خود آغاز کنید و هیجان واقعی را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با این بازی با سایت اپ استور ایرانی سیبانه همراه باشید. 

بازی پابجی برای ایفون این گونه آغاز می شود که شما بدون داشتن هیچ گونه وسایل و تجهیزاتی همراه با ۹۹ نفر دیگر که دو هواپیما در حال پرواز هستید، با بالن در یک جزیره فرود می آیید. اولین کاری که باید بکنید این است که باید یک منطقه ای را پیدا کنید. معمولا همه خانه ها و یا انبار ها خالی از سکنه هستند. اما مواظب دشمنان باشید. زیرا آنها خواهان ترور شما هستند. باید فوری به جمع کردن انسلاح و تجهیزات مختلف اقدام کنید. در هنگام جمع کردن وسایل خواهید دید که اسامی تک تک آنه در کنار صفحه مشخص می شود. آنهایی که رنگ زرذ دارند را جمع آوری کنید. زیرا بقیه را لازم ندارید. مواظب باشید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند. وگونه از بازی خارج خواهید شد.

پابجی برای ایفون

ویژگی های عجیب پابجی برای ایفون

مهم ترین مشخصه بازی pubg برای ایفون ، گیم پلی جذاب، هیجان انگیز و به شدت اعتیاد آور آن است. البته گرافیک HD و باکیفیت پابچی، این بازی را بسیار محبوب کرده است. شما می توانید به آسانی با دانلود پابجی برای ایفون، این بتزی جذاب را تجربه کنید. دوستان خود را پیدا کنید و با آنها یک گروه تشکیل دهید و وارد بتل شوید. هم از خود موظبت کنید و هم از دیگران. نگران نباشید اگر با دوستان خود گروه تشکیل نداده اید، می توانید با بقیه افراد از سراسر جهان هم گروه شوید. باید دشمنان را یک به یک بکشید. در غیر این صورت خودتان کشته خواهید شد.
پابجی در ایفون
 

‏راه های برنده شدن در پابچی برای ایفون

‏اول ازباید بدانید که با شروع بازی دشما هیچ چیزی ندارید، حتی لباس. باید آنها را جستجو کنید. نگران نباشید اگر لباس مناسب پیدا نکردید، می توانید در لول های بعدی آنها را بخرید. برای خود یک استراتژی جنگی داشته باشید. انواع مختلفی سلاح، اسلحه  و حتی  وسایل نقلیه مانند موتور یا ماشین را در بازی استفاده کنید تا به هدفتان نزدیک شوید. در طول بازی پابجی برای ایفون می توانید بسته به نیاز خود از وسایلتان استفاده کنید. شما می توانید به دو حالت درگیری نزدیک و تن به تن رو یا به حالت جنگ از فاصله طولانی به همراه یک سلاح قدرتمند مثل اسنایپر بردارید و حریفان را شکار کنید. اما یک مسئله خیلی مهم وجود دارد، شما نمی توانید هم گروهی های خود را بکشید. زیرا با کشتن آنها از بازی خارج خواهید شد.
بازی پابجی برای اپل

‏ Safe Zone در پابچی برای ایفون

با دانلود پابجی برای ایفون متوجه خواهید شد که مانند سایر بازی های جنگی، شما یک منطقه امن دارید که در آنجا کسی نمی تواند آسیبی به شما بزند. منطقه امن یا همان safe zone، به صورت یک دایره است. البته توجه داشته باشید که مرتباً در حال کوچک تر شدن است. باید در هنگام فرود به منطقه امن دقت کنید.  اگر در خارج از safe zone فرود آمدید و خود را در یک محیط دور افتاده دیدید به احتمال زیاد باید یک ماشین یا موتور پیدا کنید.
 

مود های pubg برای ایفون

 
با دانلود پابجی برای ایفون خواهید دید که این بازی دارای مود های فراوان است. در قسمت پایین به آنها اشاره می شود.
‏- مود زامبی: باید در شب از خودتان دفاع کنید زیرا زامبی ها به طرف شما سرازیر خواهند شد.
‏- مود آرکیید: تعداد هم گروهی های شما محدود است و با مردن از بازی خارج نخواهید شد. زیرا دوباره می توانید به بازی بیایید.
‏- مود جنگی: جنگ خونین به مدت ۳۰ دقیقه بین گروه هایی با ۴ نفر عضو در حال رخ دادن است. گروهی که امتیاز بیشتری کسب کند برنده خواهد شد.

خلاصه پابچی برای ایفون

  • گرافیک بالا و عالی

  • ‏ صداگذاری مهیج 

  • دارای افکت های صوتی واقعی

  • ‏ آپدیت های منظم

  • ‏ اسلحه های گوناگون

  •  طراحی دقیق و واقعی

  • ‏ دارای انواع مود

  • ‏ یافتن دوستان

  • امکان شخصی سازی بیشتر

  • بازی آنلاین

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اپل، سیبانه را در اینستاگرام دنبال کنید :

اینستاگرام سیبانه

 

اپ استور ایرانی سیبانه ارايه دهنده نرم افزار‌های اورجینال و ایرانی با تضمین پایداری .

این هفته برنامه دیوار برای ایفون   بسیار پربازدید بوده است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.