کیپ فیتنس برای ایفون

کیپ فیتنس برای ایفون

امروزه به علت زندگی ماشینی، ترافیک، بیماری‌های واگیر‌دار همه ما فعالیت‌های بدنی خود را کاهش داده‌ایم. به همین علت اغلب ما دارای شاخص توده بدنی یا همان BMI نامناسبی هستیم. دانستن دقیق BMI به ما اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سلامتی بدن می دهد. با برنامه keep fitness برای ایفون می توانید BMI خود را تغییر دهید. وجود برنامه هایی مانند کیپ فیتنس برای ایفون به ما کمک می‌کند تا بدون نیاز به تجهیزات ورزشی گران‌قیمت و مربی ورزش را در خانه آغاز کنیم. اگر می خواهید سالم‌تر باشید و طول‌عمر خود را افزایش دهید حتما برنامه کیپ فیتنس در iphone را دانلود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با اپ استور ایرانی سیبانه همراه باشید.

ورزش با کیپ فیتنس برای ایفون

روش کار کیپ فیتنس برای ایفون

در برنامه keep fitness برای ایفون آموزش‌های زیادی متناسب با هر نوع سلیقه وجود دارد. آموزش مورد نظر را از بین تمرین‌ها  انتخاب کنید و روزانه چند دقیقه آن را ادامه دهید. با وقت گذاشتن مستمر به سلامتی خود، بدنی متناسب داشته باشید. اگر می خواهید زندگی سالم تری داشته باشید، وزن خود را کاهش و یا افزایش دهید کیپ فیتنس برای iphone را دانلود کنید. در داخل این برنامه تمرین‌هایی برای عضله سازی‌نیز وجود دارد. فقط کافی است مربی شخصی خود را انتخاب کنید و هر روز با او حرکات مشخصی را انجام دهید. دقت داشته باشید که دقیقا حرکات او را دنبال کنید زیرا حرکات اشتباه باعث خطرات جبران‌ ناپذیری خواهد شد.

کیپ فیتنس برای iphone

سایر توانایی‌های keep fitness برای ایفون

یکی دیگر از قابلیت‌های کیپ فیتنس برای ایفون وجود داشتن تمرین‌هایی برای چربی سوزی سریع و ورزش های عضلانی است. بسیاری از کاربران این برنامه توانسته‌اند با ورزشهای مستمر وزن اضافی خود را از بین ببرند، لاغرتر شوند و زندگی سالم‌تری را تجربه کنند. اگر شما هم از افرادی هستید که از چاقی و یا لاغری موضعی رنج می‌برید، می توانید به قسمت تمرینات مربوط به شکم، ران، بازر و یا سایر قسمت‌ها بروید و آنها را به دقت انجام دهید. برنامه فیتنس برای iphone دارای تمرینات بدن سازی، تقویتی، قدرتی، لاغری است.

keep fitness برای ایفون

شما می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه به ترینر‌های مختلف ورزشی دسترسی داشته باشید. تمامی تمرین‌ها با جزئیات کامل توضیح داده می‌شوند. این تمرین‌ها به صورت روزمره و دقیقا در سر زمان مقرر به شما  یادآوری خواهند شد. keep fitness برای ایفون توسط افراد متخصص و تیم مجرب طراحی شده اند. کارشناسان ورزشی با راهنمایی صوتی، توضیحات دقیق، انیمیشن های گوناگون و راهنمایی های جالب ویدئویی به صورت حرفه ای به شما کمک می کنند تا هم روی کارهای روزمره خود بهتر تمرکز کنید تا به سمت اهداف خود ب صورت راحت‌تری برسید.  فقط کافی است کمی پشتکار داشته باشید.

کیپ فینتس در ایفون

مشخصات کیپ فیتنس برای ایفون

 – مربی تمرین در خانه

-وجود چندین تمرین به صورت روزانه 

– دارای بیش از ۴۰۰ تمرین ورزشی

-توضیحات تمامی جزئیات ورزشی در هر ویدئو 

– وجود راهنمایی تصویری

-وجود برنامه های آموزشی شخصی

-امکان هدف گذاری بر اساس روال و اهداف شخصی خود

-قابلیت تغییر مربی در کیپ فینس برای iphone

-امکان تغییر تمرین های ورزشی در کیپ فیتنس برای ایفون 

-دارای تمرین های ورزشی برای تمام سطوح

-وجود تمرین‌های فصلی

-برنامه‌های مبتدی و حرفه ای

-امکان تغییر BMI و یا همان شاخص توده بدنی

-امکان انجام دادن تمرینات در هر زمان و هر مکان

-بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت

-امکان گرم کردن بدن قبل از شروع تمرینات با کیپ فیتنس برای ایفون

-پشتیبانی اپل تی وی از keep fitness برای ایفون

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اپل، سیبانه را در اینستاگرام دنبال کنید :

اینستاگرام سیبانه

 

اپ استور ایرانی سیبانه ارايه دهنده نرم افزار‌های اورجینال و ایرانی با تضمین پایداری .

این هفته برنامه دیجی کالا برای ایفون   بسیار پربازدید بوده است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.