دانلود نبرد با زامبی‌ها برای ایفون

بازی نبرد با زامبی ها برای ایفون

بازی های اکشن و جنگی از پر‌طرفدارترین گیم ها هستند. به سختی می‌توان محبوبیت آنها را با سایر بازی‌ها مقایسه کرد. اگر شما هم از افرادی هستید که به بازی زهای مهیج علاقمندید حتما این بازی را دانلود کنید. zombie combat برای ایفون یک بازی محبوب و بسیارسرگرم کننده است. در نبرد با زامبی ها برای ایفون شما باید با زامبی های فوق باهوش پیدا کنید و آنها را از بین ببرید. یادتان باشد نبرد زامبی ها برای iphone بسیار اعتیادآور است. سایت بهترین اپ استور ایرانی سیبانه نبرد با زامبی ها برای ایفون را به طور دقیق بررسی کرده است.

zombie combat برای ایفون

بازی نبرد زامبی ها برای iphone

داستان نبرد زامبی‌ها برای ایفون به گونه ای است که در روند بازی با موجودات خطرناک مواجه خواهید شد. باید با هوش و ذکاوت خود کره زمین را از این موجودات پاک کنیم. با zombie combat برای ایفون می‌توانید موقعیت‌های نیروهای جنگنده و حتی سلاح ها را مشخص کنید. سپس میزان مقاومت زامبی‌ها دربازی را مسخص کنید. شما می‌توانید مقاومت خود و درجه سلامتی بدنتان در بازی نبرد زامبی‌ها برای ایفون را در قسمت بالای گیم پلی مشاهده کنید.ن و رفتار آنها را تخمین بزنید و بر آنها پیروز شوید. این بازی گیم پلی به شدت اعتیادآوری دارد. به جرئت می‌توان گفت که zombie combat برای ایفون یکی از بهترین بازی‌های هیجانی و در سبک جنگ با زامبی‌ها است.

نبرد با زامبی‌ها برای ایفون

شما می‌توانید قوانین بازی را به خواست خودتان تغییر دهید.  همچنین حین بازی کردن شرایط پیروزی و شکست، شکل تبدیل شدن به زامبی و دیگر فاکتورها را می توانید به دلخواه تغییر دهید. بازی نبرد زامبی‌ها برای iphone یک بازی به‌شدت مهیج با گرافیک HD و حالت ۳ بعدی است. تمامی جزئیات با دقت زیاد کار شده اند. زاویه ی دید بازی سوم شخص است. یعنی شما صحنه نبرد زامبی‌ها برای ایفون را از فاصله نسبتا دوری خواهید دید. موسیقی این بازی گوش نواز است به طوری که از شنیدن آن لذت خواهید برد. قوانین را دستکاری کنید تا بازی به نفعتان تمام شود.

بازی زامبی کومبت برای ایفون

مشخصات بازی نبرد زامبی‌ها برای ایفون

  • گیم پلی جذاب

  • به شدت اعتیاد آور

  • گرافیک HD در zombie combat برای ایفون

  • حالت سه بعدی

  • بسیار مهیج و هیجان انگیز

  • موسیقی جالب در بازی نبرد زامبی‌ها برای iphone

  • امکان تغییر قوانین به نفع خود

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اپل، سیبانه را در اینستاگرام دنبال کنید :

اینستاگرام سیبانه

 

اپ استور ایرانی سیبانه ارايه دهنده نرم افزار‌های اورجینال و ایرانی با تضمین پایداری .

این هفته برنامه دیجی کالا برای ایفون   بسیار پربازدید بوده است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.