واتپد برای ایفون

واتپد برای ایفون

نویسندگی یکی از قابلیت های بشر است که از دیر باز به نسل های آینده منتقل شده است. در نگاه اول نویسندگی به هیچ عنوان کار دشواری نیست. اما اینکه بدانیم چگونه از جملاتی استفاده کنیم تا خواننده را مجذوب کنیم، نیازمند تلاش و توانایی منحصر بفردی است. در جوامع مختلف افراد بسیاری هستند که ذهنی باز داشته و می توانند تفکرات خود را به صورتی دلچسب نوشته و در قالب داستان هایی آموزنده در اختیار ما قرار دارند. نویسیندگی با برنامه واتپد برای ایفون بسیار جذاب است. راحت بودن کار با wattpad برای ایفون باعث شده است که افراد بیشماری نویسندگی را امتحان کنند. با سیبانه اپ استور ایرانی رایگان همراه باشید تا با، هم ویژگی‌های واتپد برای iphone را بررسی کنیم.

دانلود واتپد برای ایفون

wattpad برای ایفون

اگر بخواهیم نویسندگان در هر جامعه را بشماریم باید بدانیم که تعداد بی‌شماری نویسنده در هر جامعه وجود دارد. البته در بیشتر مواقع این استعداد های درخشان بنابه دلایلی بصورت مجهول و ناشناخته باقی می مانند. پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت به افراد مختلف این اجازه را داد تا بتوانند تجربیات و نوشته های خود را ببا دیگران به اشتراک بگذارند. حالا واتپد برای ایفون به کمک این افراد میاید. wattpad برای ایفون یک برنامه و شبکه اجتماعی بزرگ برای نویسندگان است. افراد علاقمند به نویسندگی می توانند بصورت روزانه نوشته‌ها و متون خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. بعد از بارگذاری متون، میلیون ها نفر قادر خواهند بود تا آنها را بخوانند.

wattpad برای ایفون

برای نوشتن داستان در واتپد برای ایفون حتما لازم نیست یک فرد خبره در نوشتن باشید. افراد عادی زیاد وجود دارند که متون خود را در واتپد برای iphone به اشتراک می‌گذترند.با وارد شدن به فضای wattpad برای ایفون، مطالعه برای شما شروع می شود.  تنها کافی است  عضو این شبکه شوید تا به بیشمار داستان و متن گوناگون دسترسی پیدا کنید. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های واتپد بوای ایفون این است که شما می توانید ژانر داستان خود را از بین ده‌ها موضوع انتخاب کنید. موضوعات به صورت دسته‌بندی شده جلوی چشم شما قرار می‌گیرند. روزانه جدید‌ترین موضوعات قبل از همه به صورت پست‌های جدید نمایش داده می‌شوند.

واتپد در سری ایفون

ویژگی‌های واتپد برای ایفون

  •  شبکه اجتماعی نویسندگان

  • دارای انواع داستان

  • امکان عضویت در صفحه نویسندگان با واتپد برای ایفون

  • دسترسی به بیش از 50 زبان دنیا

  • وجود ژانر های گوناگون

  • طبقه بندی ژانر‌ها

  • امکان اشتراک گذاری متون در wattpad برای ایفون

  • امکان معرفی نویسندگان قدرتمند با واتپد برای ایفون

  • قابلیت ثبت نظرات

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اپل، سیبانه را در اینستاگرام دنبال کنید :

اینستاگرام سیبانه

 

اپ استور ایرانی سیبانه ارايه دهنده نرم افزار‌های اورجینال و ایرانی با تضمین پایداری .

این هفته برنامه دیوار برای ایفون   بسیار پربازدید بوده است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.